Solfeggio II / Mojca Širca Pavčič
Glasbenoteoretična in oblikovna znanja, ki naj bi jih učenci med šolskim letom usvojili, so v učbeniku pregledno razložena v obarvanih poljih. Učenci učno snov spoznavajo in utrjujejo ob različnih glasbenih vsebinah ter z dejavnostmi, ki omogočajo in spodbujajo njihovo aktivnost pri pouku. Naloge pod naslovi Ponovimo so namenjene utrjevanju učne snovi ali služijo kot priprava na preverjanje znanja.
Na koncu učbenika je poleg strani za pisanje melodično-ritmičnih in ritmičnih narekov dodanih še 32 ritmičnih vaj, 4 vaje ritmičnega večglasja, 7 vaj za metrični utrip, 12 vaj za ritmično branje – parlato, 22 melodičnih vaj, pesmarica, vaje namenjene domačim nalogam ter tri strani s praznim notnim črtovjem.
Glasbenoteoretična in oblikovna znanja, ki naj bi jih učenci med šolskim letom usvojili, so v učbeniku pregledno razložena v obarvanih poljih. Učenci učno snov spoznavajo in utrjujejo ob različnih glasbenih vsebinah ter z dejavnostmi, ki omogočajo in spodbujajo njihovo aktivnost pri pouku. Naloge pod naslovi Ponovimo so namenjene utrjevanju učne snovi ali služijo kot priprava na preverjanje znanja.
Na koncu učbenika je poleg strani za pisanje melodično-ritmičnih in ritmičnih narekov dodanih še 32 ritmičnih vaj, 4 vaje ritmičnega večglasja, 7 vaj za metrični utrip, 12 vaj za ritmično branje – parlato, 22 melodičnih vaj, pesmarica, vaje namenjene domačim nalogam ter tri strani s praznim notnim črtovjem.