Kategorije

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Melodija Glasbila d.o.o.
Trdinov trg 4, 1234 Mengeš
Tel : 00386(0) 1 7237 – 578
Fax : 00386(0) 1 7237 – 581
www.melodija.si
info@melodija.si
Matična številka: 5529425000
Ident. št. za DDV: SI 35936894

Podjetje je zavezanec za DDV.


Kjer zvoki dobijo obliko!

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Melodija glasbila d.o.o., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e -poslovanje.

Spletna trgovina Melodija glasbila d.o.o. je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Melodija glasbila d.o.o. , v nadaljevanju ponudnik.

Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Registracija uporabnika ni pogoj za nakup v spletni trgovini. Z registracijo je uporabniku le poenostavljen postopek nakupa, dostop pa ima tudi do nekaterih drugih storitev.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Melodija glasbila d.o.o., pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe. Rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

CENE

Vse cene v spletni trgovini so v € (evrih) in vključujejo 22% DDV, oz.za knjige 9,5 %.

V cenah niso vračunani stroški dostave.

ČE IZDELKA NI NA ZALOGI, POVPRAŠAJTE O CENI, SAJ SE TA PRI NOVI DOBAVI LAHKO SPREMENI!!!

Načini plačila

Nakupe preko interneta lahko kupec plača na sledeče načine:

  1. po predračunu z nakazilom na račun podjetja Melodija glasbila d.o.o, ki je naveden na predračunu
  2. po povzetju
  3. s kreditnimi karticami Visa, MasterCard, Karanta, Maestro

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir), z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Pri nakupu v naši trgovini Melodija glasbila d.o.o. v Mengšu:

  1. sprejemamo tudi plačilne kartice: MasterCard, BA kartica, Aktiva, Visa, Karanta, Diners, American Express
  2. Nudimo plačilo do 12 obrokov s plačilnimi karticami Diners in American Express ter Mastercard, Karanta in Visa

Veljavnost ponudbe

Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko spletne trgovine Melodija glasbila d.o.o. zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji. Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Vse cene vključujejo DDV. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Postopek nakupa

  1. Izbira izdelkov

    Pri predstavitvi posameznega izdelka je gumb "V KOŠARICO", s klikom na katerega uporabnik izrazi željo po nakupu tega izdelka. Izdelek se doda v košarico, gumb pa se spremeni v napis "Izdelek je v košarici". S klikom na to povezavo se prikaže vsebina košarice.

  2. Oddaja naročila

    Vsebina košarice in izvedba nakupa je uporabniku dostopna s klikom na gumb "KOŠARICA" na vrhu strani, ali s povezavo "Izdelek je v košarici" pri predstavitvi posameznega izdelka. Kupec izpolni obrazec s svojimi podatki in načinom plačila in dostave. Nakup nadaljuje s klikom na gumb "Nadaljuj z naročilom izdelkov". Še enkrat se izpiše vsebina košarice s podatki naročnika. V kolikor so podatki točni, kupec izvede nakup s klikom na gumb "Oddaj naročilo". V nasprotnem primeru se z gumbom "Spremeni podatke" vrne na prejšnji korak, kjer lahko naročilo spremeni.

  3. Naročilo oddano

    Po oddanem naročilu je uporabnik obveščen o uspešno oddanem naročilu. Na spletni strani se prikaže izpis naročila z možnostjo tiskanja, na svoj e-poštni naslov pa prejme obvestilo o naročilu z vsemi podati. Uporabnik lahko v času ene ure od oddaje spletnega naročila prekliče naročilo po telefonu na številko +386 (1) 7237-578.

  4. Blago odposlano

    Ob vsaki dobavi (lahko jih je več) dobi uporabnik elektronsko sporočilo, kaj je bilo odposlano, v primeru trenutne nezaloge, pa obvestilo kdaj bo ostalo blago poslano.

  5. Nakup zaključen

    Ob zadnji dobavi dobi uporabnik elektronsko sporočilo o zaključenem nakupu v spletni trgovini Melodija glasbila d.o.o.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima skladno s 43č. in 43d členom ZVPot pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje te pravice začne teči z dnem, ko je kupec sprejel blago. Blago je mogoče vrniti samo ob predhodni najavi in odobritvi vračila s strani Melodija glasbila d.o.o. . Nenajavljenih vračil ne sprejemamo.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

  • pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;
  • pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni nepoškodovani embalaži. Priložena mora biti kopija računa in v celoti izpolnjen obrazec za vračilo blaga. Vračila blaga, ki je bilo poslano proti odkupnini po pravilu ne sprejemamo. Pri vrnjenih artiklih, ki se jim poznajo sledi uporabe ali imajo poškodovano originalno embalažo si pridržujemo pravico obračunati ustrezno uporabnino.

Za vračilo blaga se obrnite na eno od dostavnih služb: Pošto Slovenije, GLS, ... Če je blago ob sklenitvi pogodbe dostavljeno na dom, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v štirinajstih (14) dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v štirinajstih (14) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Garancija

Na vsa glasbila iz naše ponudbe je dvoletna garancija razen rezervnih delov in glasbenega pribora –potrošni material - (strune, jezički, olja, mazila, konektorji, kabli.). Po preteku tega roka zagotavljamo servis vsaj še 5 let. Ostali garancijski pogoji so navedeni na našem garancijskem listu skupaj z našimi pooblaščenimi serviserji. Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan . V slednjem primeru lahko kupec komunicira z ponudnikom, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Servis V pogodbenih specializiranih servisih za pihala, trobila in goslarski delavnici opravljamo večino garancijskih popravil in zagotavljamo servisiranje instrumentov z originalnimi rezervnimi deli najmanj 7 let po nakupu instrumenta. Tiste instrumente, ki jih ne moremo servisirati v naših servisih, pošljemo v pogodbene servise ali direktno k proizvajalcu.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali pa bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le simbolično.

Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa, pri rabljeni stvari pa po 1 letu od nakupa.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode. Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake - takšno pogodbeno določilo je nično.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za Melodija glasbila d.o.o. e-trgovino opravljata Pošta Slovenije in GLS. Za vse pošiljke, ne glede na težo in velikost, do vrednosti 50€ se zaračuna poštnina 3.5 - 5€. Pri nakupu nad 50€ je dostava na ozemlju Slovenije brezplačna.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Melodija glasbila d.o.o. , bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Komunikacija reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popravit i podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo. Pritožbe in spori Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@melodija.si ali po klasični pošti na naslov: Melodija glasbila d.o.o. Trdinov trg 4, 1234 Mengeš

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje Melodija glasbila d.o.o. zaenkrat še ne priznava nobenega ponudnika IRPS. Več o izvensodnem reševanju sporov najdete na uradni spletni strani: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Splošni pogoji, odgovornost in avtorske pravice.

Kupec z oddajo naročila (internet, SMS, telefon, faks, naročilnica) sprejema splošne pogoje poslovanja.

Razprodani izdelki

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni.

Dobava

Naročeno blago ostane do poravnave celotne kupnine v lasti podjetja Melodija glasbila d.o.o. . Pridržujemo si pravico dostave proti plačilu samo po povzetju.

Cene

Vse cene v katalogu so informativne , izražene v € , DDV je v ceno že vključen. Ponudba na spletu velja za objavljene izdelke.

Stroški izterjave

Razen že omenjenih stroškov za zamudo plačila Vam zaračunamo tudi ostale stroške. Sem sodijo dodatni stroški, ki so nastali v podjetju za izterjavo, in stroški odvetnika.

Spremembe naslova

Prosimo Vas, da nas o morebitnih spremembah podatkov obvestite takoj. Za nejavljeno spremembo Vam zaračunamo 20 € stroškov.

PLAČILO PO POVZETJU:

Poštnemu uslužbencu ali dostavljavcu ob prevzemu paketa izročite gotovino in pošta bo s položnico za Vas opravila plačilo. Pošti Slovenije plačate provizijo za plačilo s posebno položnico po veljavnem ceniku, pri dostavi GLS ne plačate provizije.

DOSTAVA IZDELKOV:

Vso blago, ki je na zalogi, odpošljemo iz naše hiše v roku 3 do 5 delovnih dni. Paket boste prejeli po pošti. Če Vas takrat ni doma, Vam pustijo obvestilo o prispelem paketu. Na pošti Vas bo paket čakal še 8 dni. Stroške kataloške prodaje plačate ob vsakem naročilu samo enkrat, tudi če boste naročeno prejeli v več kot enem paketu.

STROŠKI DOSTAVE:

Spodaj navedeni pogoji veljajo le pri nakupu v spletni trgovini Ob nakupu, vrednosti 50 € ali več, vam kupljeno blago dostavimo brezplačno! Za nakupe do 50 € obračunamo simbolični znesek pošiljanja v višini 3,5 - 5 €(z DDV) odvisno od teže pošiljke.

DOBAVNI ROKI:

Večino artiklov je na zalogi in so dobavljivi takoj. Za artikle po naročilu pa je rok dobave po dogovoru s kupcem.

CENE IZDELKOV V SPLETNI TRGOVINI:

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v ostalih naših trgovinah. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Vse cene v spletni trgovini so informativne. Nekatere slike so simbolične.

PODATKI O SKLENJENIH POGODBAH:

Podatki o sklenjenih pogodbah / opravljenih naročilih so shranjeni v sistemu spletne trgovine. En izvod te pogodbe pa bo kupec prejel ob dobavi blaga (pisna oblika).

Zaupnost osebnih podatkov

Podatke o kupcih, ki jih pridobimo na spletnem mestu skrbno varujemo. Zagotavljamo, da bomo zbrane podatke uporabljali izključno za izvedbo nakupov in izboljšanje delovanja spletnega mesta. Nikakor jih ne bomo posredovali ali prodali tretjim osebam.

TELEFONSKA PODPORA

Za informacije v zvezi z vašim naročilom in njegovo dostavo nas lahko pokličete tudi na telefonsko številko (01) 7237-578 . Pokličete nas lahko od ponedeljka do petka od 9.00 do 19.00 ure.

Vsebine, objavljene na spletnih straneh www.melodija.si , so last Melodija glasbila d.o.o. in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati. Poslovni sistem Melodija glasbila d.o.o. ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih ali ne popolnih informacij. Niti Melodija glasbila d.o.o. niti katera koli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi teh spletnih strani, zato ne odgovarja za nobeno škodo, k i bi izhajala iz dostopa do, uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na teh spletnih straneh ali za kakršne koli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini. Prav tako si Melodija glasbila d.o.o. pridržuje pravico do sprememb vsebin.

Kontaktni center TRGOVINA Melodija glasbila d.o.o., Trdinov trg 4, 1234 Mengeš: 01/7237-578 (telefonska številka ni plačljiva - se ne razlikuje od osnovne tarife)